Helpdesk

  • MIKÄ ON PLM-
    TUKIPALVELU?

    J/Rockyn puolueeton PLM-tukipalvelu on kehitetty palvelemaan yrityksiä ja yhteisöjä tuotteen elinkaarenhallintaan liittyvissä asioissa. Autamme yrityksiä ja yhteisöjä menestymään heidän omassa liiketoiminnassaan hyödyntämällä tuotteen elinkaarenhallinnan keinoja.

  • KUKA VOI KÄYTTÄÄ PLM-
    TUKIPALVELUA?

    J/Rockyn puolueetonta PLM-tukipalvelua voi käyttää kuka tahansa. Riittää, kun rekisteröityy palvelun käyttäjäksi. Palvelun käyttö ei edellytä erillistä tukipalvelusopimusta, vaan voit aloittaa käytön välittömästi. Kaikki pyynnöt käsitellään luottamuksellisesti pyynnön suorittajan ja J/Rockyn asiantuntijoiden välillä. Palvelupyynnöistä ei välitetä tietoa kolmansille osapuolille ilman pyynnön suorittajan nimenomaista lupaa.

  • MITÄ VOIN KYSYÄ PLM-
    TUKIPALVELUSTA?

    J/Rockyn puolueettomasta PLM-tukipalvelusta voit periaatteessa kysyä mitä tahansa, mikä jollakin tavalla liittyy tuotteen elinkaarenhallintaan. Kysymys voi olla esimerkiksi miten PLM:ää kannattaa hyödyntää tiettyyn spesifiseen tarpeeseen tai millainen ratkaisu soveltuisi tiettyyn tarpeeseen. Yhtä hyvin kysymys voisi olla esimerkiksi miten jäljitettävyyttä voidaan parantaa PLM:n avulla. Kysy rohkeasti. Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa. Kokeile miten palvelu voisi auttaa sinua.

  • SITOOKO PLM-PALVELUN
    KÄYTTÖ MINUT JOHONKIN?

    Palvelun käyttö ei velvoita tai sido sinua mihinkään. Voit milloin tahansa lopettaa palvelun käytön ilmoittamalla siitä tukipalveluumme.

  • MITEN ALOITAN PLM-
    TUKIPALVELUN KÄYTÖN?

    Käytön aloitus tapahtuu yksinkertaisesti rekisteröitymällä palveluun. Kun olet lähettänyt rekisteröitymispyynnön, saat sähköpostiisi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Tämän jälkeen voit aloittaa palvelun käytön kirjautumalla palveluun tästä.

  • contact-img